Wednesday 24 December 2014

Նպատակներ



















Նպատակներ... որոնք միայն ցանկությամբ են կատարվում և բոլորի համար առանձնահատուկ են: Վստահ եմ բոլորն էլ ունեն նպատակ ներ, տարբեր բայց բոլորի համար ել դրանք կարևոր են : Ոմանք կարծում են որ նպատակ ները անիմաստ բաներ էն, բայց այդպես չէ եթե չունենաս նպատակ կյանքը անիմաստ կլինի: Ես կարծում եմ որ չիկարելի նպատակները ասել մարդկանց, չէ որ նպատակները ցանությունն էր են և ինչ որ տեղ նաև երազանք ներ, իսկ երազանքները բոլորին չեն ասում: Նպատակներ... իսկ եթե մի օր հասնես այդ նպատակին հետո ի՞նչ ես անելու:
Դա դժվար հարց է, երկու պատասխան կա այդ հարցին: 1. Հպարտանալու էս որ նպատակիտ հասելես: 2. Ունենալու էս ուրիշ նպատակ և փորձելու էս հասնես դրան: Նպատակներ... ոմանք ունեն նպատակներ, բայց ոչ մի բան չեն անում դրա համար: Եթե դու ուզում ես նպատակիտ հասնել, դու պետք է սրտանց ցանկանաս: Եթե չունես նպատակ անպայման ունեցիր, քանի որ առանց դրա կյանքը անհետաքրքիր է, իսկ եթե ունես փորձիր ավելի շատ աշխատ ես քո նպատակիտ վրա: Սրտանց ցանկացիր և դու անպայման կհասնես քո նպատակին: